Volledig verzorgd
UX onderzoek

Valt jouw conversie tegen? Is er veel interne discussie en ontbreekt het aan weten wat de klant nu eigenlijk wil? Of wil je simpelweg het gebruiksgemak op jouw website of app verbeteren?



Ervaar de voordelen van een UX onderzoek met usability dag waarbij jou al het werk uit handen wordt genomen. Van briefing tot rapport, van werven tot interviewen; onze senior UX onderzoekers ontzorgen je volledig.

Meer informatie
Usability scherm
  • Begeleiding en uitvoering onderzoek door een senior UX onderzoeker

  • Live of remote meekijken met de usability dag incl. actieworkshop
  • Direct aan de slag met concrete resultaten en actie-punten
  • Geavanceerd UX lab, voorzien van de beste biometrische meetinstrumenten
UX onderzoek op afstand

Ervaar wat een gebruiker doet

Door live of online op afstand mee te kijken met een usability dag. Geen onderbuik gevoel, maar de mening van je klant. Bij een UX onderzoek met usability dag van WUA worden knelpunten in de digitale klantreis van de gebruiker in kaart gebracht. Op basis van de resultaten worden aanbevelingen gedaan, om zo doelgericht de conversie van jouw website te verhogen.

Gemiddelde klanttevredenheid van 8,7

WUA is gegroeid dankzij een extreme focus op kwaliteit en klanttevredenheid. Wij geloven dat je als bedrijf waarde moet leveren die klanten echt blij maakt op de lange termijn. We willen graag een partnership met onze klanten initiëren, innoveren en opbouwen, altijd met bedrijfsresultaten in het achterhoofd. Het belangrijkste dat we van onze klanten horen, is dat ze onmiddellijk aan de slag gaan met onze onderzoeksresultaten en aanbevelingen. 

Persoon

“Hadden we voordat we gingen bouwen maar usability onderzoek gedaan. Dat had ons veel ontwikkelwerk kunnen besparen. Nu gaan we met 200 learnings en vele verbeterpunten onder de arm terug naar kantoor. De volgende keer doen we dat dus anders. Usability onderzoek voorafgaand aan het bouwen heeft zich weer eens bewezen.”

Maurice Jacobs, Liander
“Dit onderzoek is een voedingsbodem voor meer succesvolle a/b-tests en hypothesen”
Maarten van der Gugten, T-Mobile
“Het onderzoek van WUA wordt op vele niveaus in ons marketingteam gebruikt. We gebruiken de onderzoeksresultaten om een nieuwe richting te geven aan de look & feel van onze campagnes. De onderzoeksaanbevelingen worden ook gebruikt voor nieuwe a/b-test ideeën, in onze online always-on campagnes en in onze website-optimalisaties.”
Didy Bos, Greenchoice

Ontdek de mogelijkheden

Frisse, vernieuwende inzichten in de gebruikservaring van je website, app of commercial

Onze locatie
Online meekijken
Onze techniek

Neem contact op

Ben jij benieuwd naar de gebruikerservaring van jouw website? Vul je gegevens in.

Persoon
Bel ons: +31 (0)20 531 97 10

WUA helpt bedrijven om de beste in de digitale arena te worden en te blijven. We zijn wereldwijd marktleider in benchmarking van digitale ervaringen op het gebied van sales en service customer journeys.

Met een bewezen onderzoeksmethodologie en een internationale benchmark van 28.000 websites en apps, zijn we in staat om inzicht, focus en energie te leveren binnen uw organisatie, zodat u grote stappen kunt zetten om de allerbeste klantervaring te leveren.

Stuur ons een mail