Digital Customer Journey Trainee2019-09-16T10:25:42+02:00

WUA Digital Customer Journey Traineeship

Versnelt het realiseren van jouw digital doelstellingen!

The winner takes all

De béste digitale ervaring voor je klanten en voorop blijven lopen in jouw branche. Dat is waar WUA in gelooft. Met het WUA Digital Customer Journey Traineeship selecteren we hoogopgeleid digitaal talent met een winnaarsmentaliteit. Door deze mindset, samen met WUA-expertise, versnelt de WUA Trainee het realiseren van jouw teamdoelstellingen!

Learn from the best

De WUA Digital Customer Journey Trainee gaat in de eerste periode van het traineeship aan de slag met de WUA Best Practices; dit zijn onze beste optimalisaties voor betere klantervaringen gebaseerd op 10 jaar lang klantonderzoek met vele respondenten. De trainees worden hiervoor gekoppeld aan experts vanuit WUA. Met deze kennis en begeleiding gaat de trainee direct een meerwaarde zijn voor jouw digital team!

Trained to the next level

Het optimaliseren van digitale klantreizen is meer dan een goede A/B-test. Trainees in het Digital Customer Journey Traineeship worden opgeleid met een holistische kijk op digitale ervaring en klantreis. 

Middels het WUA-gedachtengoed – het benchmarken van concurrentie, best practices ontwikkelen, strategie en de winning mentality – willen we het strategisch denken met betrekking tot het ‘customer journey-denken’ zeer sterk ontwikkelen. Dat geeft ze een voorsprong in kennis en geeft ook toegevoegde waarde aan het team.

Natuurlijk is ook onderdeel van deze holistische visie, dat de trainees getraind worden in bepaalde tools en skills, onder andere; data-analyse, data science, BI, Google Analytics, SEO, CRO, A/B-testen, channel management, scrum, agile werken en meer. 

Hierom versnelt een WUA Trainee jouw team:

  • Denkt vanuit de digital customer journey

  • Begrijpt de klant of consument écht en speelt hier slim op in

  • Pakt zaken nét even slimmer aan dan de concurrent

  • Weet hoe je de NPS laat toenemen en past dit toe

  • Doorgrondt het verhaal áchter alle analytics cijfers

  • Is ondernemend, pro-actief en een teamplayer

At WUA, we aim high! We selecteren en leiden een trainee op basis van het WUA-gedachtengoed op tot customer journey expert, product owner en/of toekomstig Head of Digital. Dit talent kan na het WUA Traineeship doorstromen bij jou in het team!

Win van je competitie door een WUA Trainee:

  • Vanaf de start waardevol dankzij WUA’s Best Practices

  • Business en strategisch getraind door WUA experts

  • Kennisuitwisseling met mede-trainees en digital experts

  • Ontzorgd in opleidingstraject en werkgeverslasten

  • Versnelt realiseren van je digitale doelstellingen

  • Zonder gedoe het beste digital talent

  • Selectie en training op mindset & winning mentality

  • Versterking team met kosteloze overname na traineeship

Ook een WUA Trainee in jouw digital team?

Meld je aan via het formulier. Of bel even naar Maarten +31681410464.

Door de ervaring van Maarten de Schipper in het opzetten van specialistische traineeships en het werken met hoogopgeleid (schaars) talent, kan hij eventuele vragen goed beantwoorden. Over een samenwerking, aandachtspunten voor een organisatie om talent te binden en het creëren van een lerende omgeving in jouw digital team.

Maarten de Schipper
Oprichter WUA Traineeship

Meld je organisatie nu aan!

FAQ

Wat zijn de voordelen voor mij als opdrachtgever?2019-09-16T08:41:28+02:00

WUA heeft door haar positie in de markt het geluk veel jong digitaal talent aan te trekken. Niet altijd konden we dit talent een plekje bieden binnen WUA, maar met een traineeship wel. Middels het WUA Traineeship koppelen we dat talent met jou als opdrachtgever. Jong hoogopgeleid talent wordt geselecteerd op een winning mentality gecombineerd met een passie voor digital. In 1,5 jaar worden deze trainees opgeleid bij WUA en werken ze tegelijkertijd in jouw organisatie. Wij zorgen voor persoonlijke ontwikkeling, workshops, leiderschapstrainingen en CRO-kennis, zodat jij daarin als opdrachtgever ontzorgd wordt.

Wat is het opleidingsniveau van jullie trainees?2019-09-16T08:43:43+02:00

Voornamelijk WO, omdat we mikken op trainees die de toekomstige Head of Digital van jouw organisatie kunnen worden. Maar bij WUA kennen we genoeg voorbeelden waarbij iemand met een HBO-achtergrond soms al veel verder is en ook qua persoonlijkheid sterk kan zijn. Daarom sluiten we HBO afgestudeerden zeker niet uit.

Vaak ontbreekt de digitale expertise bij pas-afgestudeerden, hoe zit dat bij WUA Trainees?2019-09-16T08:47:01+02:00

Ja, hoewel dat natuurlijk ook steeds beter wordt omdat er meer aandacht aan digital gegeven wordt tijdens de studie, echter zien wij dit ook en starten we juist daarom nu met dit traineeship. Wij selecteren bij trainees wel op bepaalde voorkennis en scholen we bij op Google Analytics, SEO &SEA. En daarnaast is het traineeship er op gericht snel waarde te kunnen toevoegen door met de WUA Best Practices aan de slag te gaan.

Wat kost dat?2019-09-16T08:54:33+02:00
We werken met een all-in-uurtarief waarin alle training en begeleiding is meegenomen. Daarnaast is onze insteek dat een trainee direct waarde oplevert door aan de slag te laten gaan met WUA’s Best Practices. Hierdoor kan hij of zij snel en concreet een rol vervullen als
junior in een digital team. Neem voor verdere details over de kosten contact op met Maarten de Schipper, hij kan je hier meer over vertellen.

 

En wat nou als ik een trainee uiteindelijk in dienst zou willen nemen?2019-09-16T08:55:38+02:00

Dat kan. Juist daarop is ons model ingericht. We willen een kickstart zijn voor trainees en opdrachtgevers. Na het traineeship staan we ook niet in de weg om de trainees door te laten stromen naar de opdrachtgever, sterker nog, we stimuleren dat. Overname is dan ook kosteloos. Maar uiteraard alleen als het vanuit beide partijen klikt.

Moet ik dan zelf een verzekering, pensioen en contract regelen voor een trainee?2019-08-28T16:18:07+02:00

Nee. Alle werkgeverslasten inclusief verzekering, pensioen, contracten, vakantie en dus ook risico’s zijn voor WUA.

Wat als er geen klik blijkt te zijn met de trainee?2019-09-16T09:18:48+02:00

Dat kan gebeuren, hoewel dat door zorgvuldige selectie bijna niet voorkomt is de ervaring. Gebeurt het toch, dan gaan we natuurlijk in gesprek om te kijken naar een goede oplossing voor alle partijen, waarbij het uitgangspunt altijd zal zijn dat de trainee en klant ‘gelukkig’ moeten zijn.

Wat is het WUA-gedachtegoed?2019-09-16T09:26:10+02:00

Veel bedrijven kijken naar hun eigen data en inzichten, en gaan voor een bepaalde ‘gut feeling’ als het gaat om het optimaliseren van hun website. WUA gelooft en bewijst met haar benchmarkonderzoeken dat het belangrijker is te kijken hoe goed jouw website het doet vergeleken met die van je concurrenten. Vanuit onze benchmarkonderzoeken, waarin we grote groepen mensen, ook bij ons op locatie, (inmiddels meer dan 500.000) verschillende websites laten testen, leren we welke optimalisaties het beste werken voor jouw websites, producten of services.

WUA doet sinds 2009 op grote schaal onafhankelijk benchmarkonderzoek naar websites en apps en heeft daarmee een speciale positie in de markt met veel data, kennis en expertise. Hiermee inspireren en adviseren wij onze klanten; de mentaliteit, de strategie, de tactieken en Best Practices, samen maakt dat het waardevolle en unieke WUA-gedachtegoed!

Wat zijn de WUA Best Practices?2019-09-16T09:23:21+02:00

WUA Best Practices zijn de beste cases als het gaat om website-optimalisaties. Deze zijn ontwikkeld uit de data en het benchmarkonderzoek dat WUA doet via haar  (inmiddels meer dan 500.000) respondenten. De Best Practices zijn vaak zeer relevante input om direct een verbeterde klantervaring te bieden of conversie te verhogen. Als je als trainee aan de slag gaat met deze Best Practices in een digital team kan je dus vaak direct al van waarde zijn en veel leren over het hele proces van implementeren, A/B-testen en samenwerken. We kunnen je daar in een gesprek nog wat meer over laten zien!